divendres, 23 d’octubre del 2009

RECOMANEM

Un jove de Girona mostra la realitat de l'Alzheimer
El llibre, presentat a la Cambra de Comerç de Girona, és el resultat del treball de recerca d'Aleix Freixas
La història de Berto, un ancià que viu a Oix i "veu com la seva personalitat i dia a dia canvien" és el tema central de Tinc Alzheimer,
"Es tracta d'una obra que ens va sorprendre a tots per la seva qualitat i creativitat trencadora a l'hora de tractar un tema que tothom comenta però ben pocs han sabut transmetre", afirma en el pròleg del Tinc Alzheimer Pere Esteve, president de la Fundació Salas, fundació que anualment atorga els Premis Accés Batxillerat per promoure habitatges adaptats per a persones discapacitades o amb algun grau de dependència.

Un tast:

Si em veus i te n'adones que ni hi veig,

Mira'm

Si em veus i te n'adones que no hi sento,

Parla'm

Si em veus i te n'adones que quequejo,

Escolta'm

Si em veus i te n'adones que em costa moure'm,

Mou-me

Si em veus i t n'adones que he caigut,

Aixeca'm

Si em veus i te n'adones que tremolo,

Abraça'm

Si em veus i te n'adones que ploro,

Deixa'm plorar

Però no deixis mai de mirar-me, de parlar-me, d'escoltar-me, de tocar-me, de moure'm, d'abraçar-me.

I pel damunt de tot,

No deixis mai d'estimar-me

(Salvador Riera)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada